Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Att Hitta Företag Som Trycker Tshirts Tryck


CharlesIngvar
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jo det är snart så att jag fyller år och då har min mamma sagt att jag ska få en egen tshirt med eget tryck själv. Problemet är att jag eller min morsa hittar nån vettig sida.

 

www.Spreadshirt.se Funkar ej för där säger dom att Trycket blir skit om du trycker det

 

Samma är det med www.Zamboka.se där säger dom också att trycket blir för suddigt om du trycker det

 

 

Dom tryck jag tänkt ha är en av dom här 2 Bilderna jag laddat upp

 

så vet ni nån bra sida där dom trycker egna tryck där det går att få ett av dom här trycken tryckta på Sin egen tshirt??

 

Tacksam För hjälp

post-97789-1299093931_thumb.jpg

post-97789-1299093936_thumb.jpg

Redigerat av BanditRock2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite off-topic, men är inte det där en orangutang och inte en schimpans? Eller så är jag bara dum och missar något.

Helt rätt. Tror att du BanditRock2 vill ta en annan bild istället för den, eftersom det inte är en schimpans utan en orangutang?

 

OnT: Ärligt talat är dom där bilderna väldigt lame, har sett den där orangutang bilden utan en demotivator.

Googla bara "Monkey Facepalm" eller nått sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...