Hoppa till innehåll

Runescape Gratis Members!

Rekommendera inlägg

Tja! Alla ni som inte har råd eller inte vill slösa pengar på members, då har jag en riktiiiiigt najs lösning!

Såhär är det.. Det finns riktigt bra data programera runt om i världen och jag har kontakt med en suverän, han verkar skit snäll och han har gett mig väldigt mycket på många spel. Men det senaste slog allt! Han gav mig ett program han hade byggt för min skull, det här programmet är nog det bästa som hänt mig! Så jag tänkte sprida detta till alla snälla svenska invånare! Varför gör jag det? För att jag tänkte att det inte skulle vara dåligt att ha lite respekt hära på fuska :D

Ni som har läst detta har verkligen tur! MEN! Det funkar bara en gång på din ip adress! så använd det på den du mest vill upptäcka members världen med :D Hare så kul i alla members världar ! Länken finns hära under :)

http://www.fuska.se Säger bara lycka till!;)

Bild på alla mina dagar members :D

post-97792-1299111352_thumb.jpg

Redigerat av Raptomex
§1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMG! TACK SÅ FASIKENS MYCKET! JAG BLEV NYSS MEDLEM PÅ FUSKA.SE FÖR ATT HITTA TIPS OCH FUSK! OCH DIREKT HITTAR JAG ETT SOM FUNKAR SUPER BRA! Förlåt för caps! men e så innefasikens glad! nu blir mamma glad också! :D Säg till din kompis att göra MERA MERA MERA! :DD TACK FUSKA OCH TACK RSMASTA! Älskar ER!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMG! TACK SÅ FASIKENS MYCKET! JAG BLEV NYSS MEDLEM PÅ FUSKA.SE FÖR ATT HITTA TIPS OCH FUSK! OCH DIREKT HITTAR JAG ETT SOM FUNKAR SUPER BRA! Förlåt för caps! men e så innefasikens glad! nu blir mamma glad också! :D Säg till din kompis att göra MERA MERA MERA! :DD TACK FUSKA OCH TACK RSMASTA! Älskar ER!!

Tack det glädjer mej verkligen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...