kallaspuffar Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Hellue, jag har varit klantig och cheatat på source och blev vac bannad. Nu har jag chackat nytt och vill vara säker på att inte bli vac bannad igen. hur ska jag göra? utan att omformatera datan. Jag har tagit bort cheatet, men vet inte om det kanske finns kvar ngn stans. Tacksam som fan om jag får ett ärligt svar. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Hellue, jag har varit klantig och cheatat på source och blev vac bannad. Nu har jag chackat nytt och vill vara säker på att inte bli vac bannad igen. hur ska jag göra? utan att omformatera datan. Jag har tagit bort cheatet, men vet inte om det kanske finns kvar ngn stans. Tacksam som fan om jag får ett ärligt svar. :DOm du har nytt acc så lär du inte bli bannad igen om du kör UTAN hack/cheats/fusk osv... Varför skulle man omformatera datorn för att inte bli vac bannad...?cheaten kan ligga kvar vart du än vill så länge du inte ANÄVNDER dem. Bara kör legit så blir du inte bannad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kallaspuffar Skrivet 3 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Om du har nytt acc så lär du inte bli bannad igen om du kör UTAN hack/cheats/fusk osv... Varför skulle man omformatera datorn för att inte bli vac bannad...?cheaten kan ligga kvar vart du än vill så länge du inte ANÄVNDER dem. Bara kör legit så blir du inte bannad...OK tack har hört folk som blivit bannade fast de inte körde cheatet. KAnske lite noobigt men vad är Legit? sålänge jag inte kör cheatet så kan jag alltså inte bli bannad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OxO Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 OK tack har hört folk som blivit bannade fast de inte körde cheatet. KAnske lite noobigt men vad är Legit? sålänge jag inte kör cheatet så kan jag alltså inte bli bannad?Du kan bli bannad om du inte har tagit bort fusket från datorn. Dem kollar igenom filer IBLAND. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Du kan bli bannad om du inte har tagit bort fusket från datorn. Dem kollar igenom filer IBLAND.Nej, det gör dem inte. VAC kollar aldrig igenom din dator efter fusk så är det bara. Använd inte skiten så händer inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 helt jävla FEL! Jag vart vac bannad ifrån Mw2 utan att jag ens hade cheatet igång! :meddum: :cool: :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 (redigerat) helt jävla FEL!Jag vart vac bannad ifrån Mw2 utan att jag ens hade cheatet igång! :meddum: :cool: :thanks:Men du hade cheatat? Steam bannar inte direkt, dom bannar efter ett tag så flera ska tro att ett nytt fusk är oupptäckbart (= flera omogna cheaters blir bannade). Redigerat 3 Maj 2011 av Collez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Riktigt det Collez säger. Om du cheatar en gång så blir du flaggad av VAC. Dem väntar ett tag så att fuskaren tror att han har kommit undan, och sen blir du bannad även fast du inte har ett cheat igång just då. Din dator behöver inte ens vara på för att du ska bli bannad. Och VAC söker inte igenom din dator, den letar efter .exe filer som är kopplad till hl.exe medans du spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg