Hoppa till innehåll

Säker På Att Inte Bli Vac Bannad Igen

Rekommendera inlägg

Hellue, jag har varit klantig och cheatat på source och blev

vac bannad. Nu har jag chackat nytt och vill vara säker på att inte bli vac bannad igen. hur ska jag göra? utan att omformatera datan. Jag har tagit bort cheatet, men vet inte om det kanske finns kvar ngn stans.

Tacksam som fan om jag får ett ärligt svar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hellue, jag har varit klantig och cheatat på source och blev

vac bannad. Nu har jag chackat nytt och vill vara säker på att inte bli vac bannad igen. hur ska jag göra? utan att omformatera datan. Jag har tagit bort cheatet, men vet inte om det kanske finns kvar ngn stans.

Tacksam som fan om jag får ett ärligt svar. :D

Om du har nytt acc så lär du inte bli bannad igen om du kör UTAN hack/cheats/fusk osv...

Varför skulle man omformatera datorn för att inte bli vac bannad...?

cheaten kan ligga kvar vart du än vill så länge du inte ANÄVNDER dem.

Bara kör legit så blir du inte bannad...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du har nytt acc så lär du inte bli bannad igen om du kör UTAN hack/cheats/fusk osv...

Varför skulle man omformatera datorn för att inte bli vac bannad...?

cheaten kan ligga kvar vart du än vill så länge du inte ANÄVNDER dem.

Bara kör legit så blir du inte bannad...

OK tack har hört folk som blivit bannade fast de inte körde cheatet. KAnske lite noobigt men vad är Legit? sålänge jag inte kör cheatet så kan jag alltså inte bli bannad?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

OK tack har hört folk som blivit bannade fast de inte körde cheatet. KAnske lite noobigt men vad är Legit? sålänge jag inte kör cheatet så kan jag alltså inte bli bannad?

Du kan bli bannad om du inte har tagit bort fusket från datorn. Dem kollar igenom filer IBLAND.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

helt jävla FEL!

Jag vart vac bannad ifrån Mw2 utan att jag ens hade cheatet igång! :meddum: :cool: :thanks:

Men du hade cheatat? Steam bannar inte direkt, dom bannar efter ett tag så flera ska tro att ett nytt fusk är oupptäckbart (= flera omogna cheaters blir bannade). Redigerat av Collez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Riktigt det Collez säger. Om du cheatar en gång så blir du flaggad av VAC. Dem väntar ett tag så att fuskaren tror att han har kommit undan, och sen blir du bannad även fast du inte har ett cheat igång just då. Din dator behöver inte ens vara på för att du ska bli bannad.

Och VAC söker inte igenom din dator, den letar efter .exe filer som är kopplad till hl.exe medans du spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...