Hoppa till innehåll

Nu Får Ni Ta Och Lägga Av Med Ert Beteende


Rekommendera inlägg

Skulle inte vara något problem om man faktiskt bröt mot rglerna, men att PPP skrev tankade och fick en varning för det är bara överdrivet.

Jag fick en varning back in the days för en liknande situation. Mitt egna fel som inte hade läst reglerna ordentligt.

 

Min poäng med detta? Det är inte exakt samma moderator nu som det var då, vilket leder till vad för slutsats?

... Lista ut den själv :_

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Anser medlemmen som fick varningen att den var felaktig är det han som ska kontakta moderatorn.

Ni andra behöver inte börja gråta som ett småbarn på dagis direkt någon får en varning. Skärpning.

^This

 

Hur svårt kan det vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Meh, sluta vara så arga på moderatorerna. Jag tycker i alla fall att dem gör ett bra jobb.

När PPP, eller vem det var skrev att han tankat, om han tycker det är en felaktiv varning varför inte snacka med tha mods?

Visst, det kanske var fel, men det står ju "allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet" det kanske var det dem syftade på.

Men jag tycker det var lite fel personligt att ge honom en stor fet varning och inte bara en tillsägelse, men det har inte jag något med att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du inte betalar för det du tankat ja, men personen som blev varnad är inte relevant till en sån händelse, så skärp till dig.

Fortfarande ett sammahang likt det förra. Det är ändå ovidkommande hur många gånger innan det pratats om illegal nedladdning av spel till nintendo DS eller hur många nedladdningsbara spel det finns eller inte, har sa bara tanka och tanka kan betyda mycket. Även i det sammanhanget. Moderatorerna skall inte bara gå på vad de själva tycker, det är bara jävla tyranni.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fortfarande ett sammahang likt det förra. Det är ändå ovidkommande hur många gånger innan det pratats om illegal nedladdning av spel till nintendo DS eller hur många nedladdningsbara spel det finns eller inte, har sa bara tanka och tanka kan betyda mycket. Även i det sammanhanget. Moderatorerna skall inte bara gå på vad de själva tycker, det är bara jävla tyranni.

Om det inte passar herrskapet att moderatorerna är hårda på denna regel, vilket i min mening är rätt på just detta forum så kan du faktiskt avlägsna dig. Nu på senare tid så gnäller du på allt och pratar helt osammanhängande i vissa inlägg, sök upp en psykolog om detta om du själv känner att du har det problemet.

 

OnT: Moderatorerna gör ett ypperligt jobb, helt gratis dessutom som jag har förstått det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det inte passar herrskapet att moderatorerna är hårda på denna regel, vilket i min mening är rätt på just detta forum så kan du faktiskt avlägsna dig. Nu på senare tid så gnäller du på allt och pratar helt osammanhängande i vissa inlägg, sök upp en psykolog om detta om du själv känner att du har det problemet.

 

OnT: Moderatorerna gör ett ypperligt jobb, helt gratis dessutom som jag har förstått det.

Så du tycker alltså att jag har en mentalt problem? Vem är du att säga så?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du tycker alltså att jag har en mentalt problem? Vem är du att säga så?

Har inte sagt ett ord om att du har ett mentalt problem, säger bara att du pratar osammanhängande i dina inlägg ibland, vilket kan vara ett tecken på en mental störning. Men är som sagt ingen utbildad psykolog, just därför jag skrev att du kunde söka upp om du SJÄLV kände behovet av det, just saying.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Har inte sagt ett ord om att du har ett mentalt problem, säger bara att du pratar osammanhängande i dina inlägg ibland, vilket kan vara ett tecken på en mental störning. Men är som sagt ingen utbildad psykolog, just därför jag skrev att du kunde söka upp om du SJÄLV kände behovet av det, just saying.

Nej, just det. Håll då det för dig själv. På vilket vis skulle det jag skriver kunna vara ett tecken på mental störning? Du kan inte säga att du inte vet, för att komma med ett påstående utan förklaring till varför, är bara patetiskt.

 

Osammanhängande på vilket sätt?

Redigerat av Laserturk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Fuska förbehåller sig rätten att varna/stänga av användare på vilka som helst skäl när som helst. "

 

Om någon inte fattar innebörden av ovanstående mening så betyder den att Admin eller en moderator kan stänga av dig eller varna dig precis när de vill och av vilken anledning som helst. Även på grund av sådant som inte står med i reglerna.

 

Och detta har ni godkänt när ni registrerade er. Personligen så tycker jag det är lite underligt att man registrerar sig och sedan regelbundet postar på sidor vars användaravtal stör en så otroligt mycket som det verkar göra hos vissa.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...