Rammus Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 §1 - Uppförande Då Fuska är en stor hemsida så finns alla möjliga typer av människor med olika åsikter. För allas trevnad så gäller det därför att visa respekt för varandra och varandras åsikter. Använd sunt förnuft. Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Det är även förbjudet att missbruka funktioner på Fuska på annat sätt än de är tänkta att användas på. Till dig Laserturken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Jo, Lasterturken hotar mycket har jag märkt. Han hotar om att han ska göra kaoz o skit. D; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 8 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 (redigerat) Jo, Lasterturken hotar mycket har jag märkt. Han hotar om att han ska göra kaoz o skit. D;Men jag skulle endast göra kaoz med Lasermannen och nu är han gripen. Case closed. Redigerat 8 Mars 2011 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.