Laserturk Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Tar denna från Swedroid. I denna lek är målet att du skall skriva en eller flera meningar (max fem) med dina ögon stängda. Du skall alltså inte titta någonstans. Bryter du mot reglerna, så kan du lika gärna gå någon annan stans. När du skrivit din mening så säger du vad nästa person skall skriva. E.x.: Denna meniung är sjriven helt med mina ögon stänfga Som alla ser är jag tämligen dålig på att skriva med ögonen stängda, men målet är inte hur bra man skriver, det är att ha kul och testa sig fram i olika situationer. Sura personer och troll kan hålla sig långt borta. Nästa skall skriva om Wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 lirade wow när jag var yngre, slutade dock då jag skaffade mig ett liv! Nästa person skall skriva om Måns Möller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 måns möller leder prohrammet cirkus möller nästa skriver om counter strike 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Jag gillar inte spelet counterstrike. De är väldigt tråkigt. Nästa person ska skriva om apor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) Apor är fett coola, och dem gillar bananer! Nästa ska skriva om lastbilar. Redigerat 7 Mars 2011 av lolkfezt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) Jag har en lastbilsleksak. Jag vet inte vart den är men det fanns massa timmer till den. Nästa ska skriva om innebandybollar. Redigerat 7 Mars 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) Innebsndybollar är hårda. inte så bra där med ''bandy'' :P Nästa person ska skriva om Justin Bieber ;| Redigerat 7 Mars 2011 av FlyawayChief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Justin bieber är hatad som fan och är p12a tycker jag bye. Nästa person ska skriva om fifa-spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Fifa spelen är tråkiga och FIFA 11 är dyrt som fan! Nästa person ska skriva om Halo Reach Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Halo ör eyy spel klorwet speöar. Nästa person ska skriva om fable1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Mycket revlig, synd att han blev bannad :P Nästa person ska skriva vad dom tycker om gamla personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) Dom brukar vara rätt glada, samt att dem är rätt gamla" Nästa person ska skriva om vattenmeloner Edit - hur faen missar man "!", en av de enklaste pga att man känner att det är så nära kanten, dumt av mig :( Redigerat 7 Mars 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.