Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 30 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2011 Death nite ör awesine XD (oh lawl) Nästa person ska skriva om tuggummi OffTopic: Jens i min flashfilm ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 (redigerat) jag tuggar tuggummi. Svär på att jag skrev med stängda ögon. Fan vad jag äger. Nästa skriver nån mening med ordet *kolla. Redigerat 1 April 2011 av HipHopmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Du vet att du bill kolla Nästa person ska skriva om en dålig film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Twilight hanndlar om vampuiret PUM skall skriva om en glad rosa groda med fluffiga öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 de fanns en glad roa frogsa som hette kr.jam jae föiffoga örpm. Hm, kanske inte så väldigt bra =/ Nästa person ska skriva om Falkenberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Jag tog nästan tåget till Falkenberg idag. Nästa person ska skriva om en häst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 en dnrl jrdy Nästa person ska skriva om longboards! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 4 April 2011 Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 vem aväner longboars fiiss ju skateboars nästa ska sktiva om vad det 3 need for spped herre vet själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 4 April 2011 Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 (redigerat) Kan tyvärr inte läsa vad herr P8 menar... nästa person ska skriva om DiRT 2 EDIT: Blev dubbelpost :S Redigerat 4 April 2011 av KawaiiNekoFTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 4 April 2011 Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 Kan tyvärr inte läsa vad herr P8 menar... nästa person ska skriva om DiRT 2 EDIT: Blev dubbelpost :SDirt 2 (eller Colin McRae: Dirt 2) är ett racingspel till PC och PS3, som utvecklas och publiceras av Codemasters __ jag spenderar för mycket tid vid datorn Nästa person ska skriva om dennes favoritband eller film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 4 April 2011 Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 (redigerat) thr killerd ägrt :3 Ehe... ^^' Nästa person ska skriva om anime :3 Redigerat 4 April 2011 av Riolu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 4 April 2011 Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 Utan anime är jag död... Nästa person ska skriva om spotify! OffTopic:Dirt 2 (eller Colin McRae: Dirt 2) är ett racingspel till PC och PS3, som utvecklas och publiceras av CodemastersFinns även till Xbox 360, och nästan alla vet att de är från codemasters, du sitter inte för mycket vid datorn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.