Muggebigge Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 windiws xp öe nycjet dåkugt (windows xp är mycket dåligt) Nästa person ska skriva om paj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 April 2012 Rapport Dela Skrivet 22 April 2012 Blåbärspaj är den bästa pajen som finns. Nästa person ska skriva om popcorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 22 April 2012 Rapport Dela Skrivet 22 April 2012 Popcorn är fett najs, igår åt jag övergoda popcorn hos en polare! <3 Nästa person ska skriva om.. Fragbite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 April 2012 Rapport Dela Skrivet 22 April 2012 Jah har inhdn indhn!€ x kmcZ xfHvkgd äf (Svårt med telefonen...) Nästa skriver något om flaskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 22 April 2012 Rapport Dela Skrivet 22 April 2012 Flaskor brukar vara gjorda av glas :P Nästa person ska skriva om hur dåligt dom skriver när dom blundar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 April 2012 Rapport Dela Skrivet 22 April 2012 jag skriver alldeles utmärkt när jag blundar. Nästa person ska skriva om judar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 (redigerat) judar s'gs ha stora näsor men dwr har dom oftast inte. (judar sägs ha stora näsor men det har dom oftast inte.) nästa ska skriva om vad en cerebral pares är. Redigerat 23 April 2012 av naabiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 jag har ingen aning om vad det är. Nästa person ska skriva om linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 Linuz öe mog mra (Linux är nog bra) Nästa person ska skriva om tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 På ett tangentbord kan man skriva :D Nästa person ska skriva om kanelbullar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 KAnelbulöar är gott. Nästa person ska skriva om valar. jag har ingen aning om vad det är.Låter det mer bekant om du förkortar det, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 (redigerat) Valar ät vools (valar är coola) EDIT: Jag glömde skriva vad nästa skulle skriva om. Nästa person ska skriva om hamstrar Redigerat 24 April 2012 av Muggebigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.