Viruz256 Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Skrivet 7 Mars 2011 Vad ska man reforge som firemage?? Jag har läst en del, men alla säger olika... Vissa säger Mastery till crit, andra mastery till haste, andra crit till haste(vilken borde vara idiotiskt), andra haste till critt, och en del crit till mastery... Så jag undrar om någon vet vad som verkligen är bäst, och inte en massa gissande bara.
woody Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Skrivet 7 Mars 2011 Mastery Rating till Critical Strike Rating kör jag på. Tror att det är det bästa alternativet.
Viruz256 Skrivet 7 Mars 2011 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2011 Mastery Rating till Critical Strike Rating kör jag på. Tror att det är det bästa alternativet.Jag har med gjort det, men inte säker på hur mkt man behöver mastery
Emomilol Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Skrivet 7 Mars 2011 Beror på vad det är för stats på ditt item men får la förklara hur jag reforgar! Först så måste du ofc vara hitcapped, 1742 rating alltså. Reforga all Haste, Mastery till hit tills du är hitcapped, har du crit trinketen från Atramedes i BWD så kan du reforga bort crit från den till hit men det är om du lackar mycket hit. Dessutom så borde du vara softcapped med haste, 12,5%-15% för att få en extra Living Bomb/Combustion tick! Men iaf.. Såhär har jag reforgat iaf för att jag är hitcapped och har softcap med haste. Är det Haste/Mastery på itemet så reforgar jag Mastery > Crit. Är det Hit/Crit så reforgar jag inte överhuvudtaget. Är det Haste/Hit reforgar jag Haste > Crit. Är det Mastery/Crit så reforgar jag inte. Om du har ett item med spirit på så reforgar du självklart bort det till Crit om du är hitcapped och har haste softcap! Annars kan du kolla min mage, här. : )
Rekommendera inlägg