Hayna Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Jag undrar vart har fist of guthix tagit vägen för jag hittar inte det faktist där det brukar vara , rakt fram i Wilderness.... :S Vart är det nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Jag undrar vart har fist of guthix tagit vägen för jag hittar inte det faktist där det brukar vara , rakt fram i Wilderness.... :S Vart är det nu?Jagex introducerade gamla Wilderness igen så Fist of Guthix och många andra Wilderness-aktiviteter har flyttats till Gaming Grotto norr om Falador. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 (redigerat) Man kan även använda ett Games' Necklace för att kunna Tela direkt till Gamers' Grotto. Redigerat 8 Mars 2011 av Luminary Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Man kan även använda ett Games' Necklace för att kunna Tela direkt till Gamers' Grotto.Om man är member, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg