Ceto Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Tjenare, nu är det så att jag producerar hardstyle musik. Jag har försökt komma på ett bra namn till mig som DJ. Jag har funderat flera dagar och flera timmar. Jag har pratat med mina vänner och allt. Men vi får inte fram något bra. Nu är det så att jag behöver så många förslag som möjligt. Jag vill helst att ni inte tar med DJ sedan namnet. Jag vill ha ett namn utan ( DJ ) Kommer också att skapa en YouTube Kanal sen. När namnet o allt är fixat. MVH Ceto :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 DiscjockeyCeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Men seriöst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Jockeyz Preacher Trackerz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Flera försök tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Cette cetolito Cette MAN Ceto Cetto Cetto MAN Cetboy Cetmita Cetia Capp KAZAPP Cetecepe CetaZMixxrN ceteP12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Sluta skriva oseriösa saker... Bara om ni har något riktigt bra. Extreme du har iaf försökt :) Kan du testa några till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Transit TranZ Zeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Tran-Z, Hardstylez, C-Roiz, C-Roize. Svårt utan "DJ". Blir mycket coolare då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 CetO Skriv ett inlägg i FuskaMynt-forumet :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Otec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.