Ceto Skrivet 9 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Jag tror nog att jag har bestämt mig. Ska nog heta: The Prayers eller The Prayer. Vilket av dem tycker ni? Jag själv tycker The Prayers. Vill veta era åsikter. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Jag tror nog att jag har bestämt mig. Ska nog heta: The Prayers eller The Prayer. Vilket av dem tycker ni? Jag själv tycker The Prayers. Vill veta era åsikter. Tack.The Prayers låter konstigt för att det är plural-form. Och du är ju bra en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 The Prayers låter konstigt för att det är plural-form. Och du är ju bra en?Men headhunterz är i plural och han är bara en, så vad spelar det för roll? The prayers tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Fast skippa "The" isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Fast skippa "The" isåfall.Ja, det ändrar mycket. Konstig med "The". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 10 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 (redigerat) Okej, tänkte på The. Det ändrar faktist mycket. Jag har bestämt mig. Prayerz Kan jag heta. EDIT:Men i låten kan jag lägga till vocals, som till exempel The Prayerz is back! Raise your motha fucking hands for some hardstyle!! Då skulle 'The' passa? Redigerat 10 Mars 2011 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.