Swe_DeMoN Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 jag har lästi en tidning att den finns ett virus som heter svchost.exe så man tror att det är svchost e det här virus??? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/caddddd.jpg kolla min CPU Användning /\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 troligen.. skanna datorn med virus programet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 jag har lästi en tidning att den finns ett virus som heter svchost.exe så man tror att det är svchost e det här virus??? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/caddddd.jpg kolla min CPU Användning /\ Men har det hänt nåt konstigt än då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 jag har lästi en tidning att den finns ett virus som heter svchost.exe så man tror att det är svchost e det här virus??? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/caddddd.jpg kolla min CPU Användning /\ J@pp det är ett virus, har redan tagit bort det. Det är ganska enkelt, på din bild som du visade med procesorer så ta tryck bara 'avsluta process' när du markerat den saken ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 hur vet man att man har det?men jag har Northon Antivirus pogram! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 nja nja... norton e rumpigt... jag hade uppdaterat de för typ 5 minuter sen... och jag hade sasser viruset... gjorde full datorkoll, den hitta inget... sen hitta ja själv filen... då valde jag att virusöka filen med norton, och den hitta INTE NÅGONTING :blink: så norton kan vara lite spooky ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 nja nja... norton e rumpigt... jag hade uppdaterat de för typ 5 minuter sen... och jag hade sasser viruset... gjorde full datorkoll, den hitta inget... sen hitta ja själv filen... då valde jag att virusöka filen med norton, och den hitta INTE NÅGONTING :blink: så norton kan vara lite spooky ibland men den letar ALLTID efter virus när man e uppe på internet och så! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 hur vet man att man har det?men jag har Northon Antivirus pogram! :o Tryck CTRL ALT DELETE o sen processorer och leta upp Svghost, markera den o ta 'avlsuta preocess' den är väck ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (PePsodenT @ 16/05-2004 21:41:25) hur vet man att man har det?men jag har Northon Antivirus pogram! :o Tryck CTRL ALT DELETE o sen processorer och leta upp Svghost, markera den o ta 'avlsuta preocess' den är väck ! ok!tack! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 jag tog idag bort den nya viruset som kom för 1 vecka sen typ asså det stog altid systemet avslutas om 1 minut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 jag tog idag bort den nya viruset som kom för 1 vecka sen typ asså det stog altid systemet avslutas om 1 minut aja... de är inge problem... om den CP-iga rutan kommer upp, så ska man bara gå in på Start, Kör, och i där skriva Shutdown-adå avbryts system-nedstängningen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (Thunder Dragon @ 17/05-2004 00:28:32) jag tog idag bort den nya viruset som kom för 1 vecka sen typ asså det stog altid systemet avslutas om 1 minut aja... de är inge problem... om den CP-iga rutan kommer upp, så ska man bara gå in på Start, Kör, och i där skriva Shutdown-a då avbryts system-nedstängningen ;) Aha, men det viruset hade jag för 1 år sen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.