stiv Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Hej jag är ny och skulle vilja ha en rolig turnering!!! : :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pukelicker Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Möta mig? Ge mig ditt Profil nummer så kan vi mötas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Hej jag är ny och skulle vilja ha en rolig turnering!!! : :DEn fråga, behöver du betala i månaden :o ?Tänker på att skaffa det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 En fråga, behöver du betala i månaden :o ?Tänker på att skaffa det ...Man behöver inte betala i månaden för sc2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Har precis köpt Sc2 och ska snart ladda ner det .......Någon som vill möta mig ikväll .?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Jag vill gärna :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 :cool: Skickar den dära koden sen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Jag kanske skulle kunna tänka mig att köra också =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Om ni vill veta så tänker jag nog köra som terran..>_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Jag är villig att ge ut lektioner i varje ras. Är platinum Zerg atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Gärna Derf, förlorar ofta som Zerg :( Lägg till mig med mitt real ID: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Stick to one race... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.