GangstaLean Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Hej Jag undrar om det finns något sätt att återställa datorn till hur den var när jag köpte den. Jag har ingen Windows-skiva. Jag har redan prövat med att återställa till en viss tidspunkt, men jag har typ bara två, och bägge två är inte längre än några veckor. Jag undrar nu om någon vet hur man återställer hela systemet (Men behåller Windows) Och hur man återställer hela systemet (Utan att behålla Windows, tack) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 HejJag undrar om det finns något sätt att återställa datorn till hur den var när jag köpte den. Jag har ingen Windows-skiva. Jag har redan prövat med att återställa till en viss tidspunkt, men jag har typ bara två, och bägge två är inte längre än några veckor. Jag undrar nu om någon vet hur man återställer hela systemet (Men behåller Windows) Och hur man återställer hela systemet (Utan att behålla Windows, tack)Tror inte de går. Du behöver nog windows skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 (redigerat) Om du har en bärbar dator som du köpt från Acer, ASUS, Dell, Gateway, HP eller Sony kan du kolla om du har dessa program installerade. Acer – Acer eRecovery ASUS – ASUS Recovery Partition Dell – Dell Factory Image Restore Gateway – Gateway Recovery Management HP – HP PC System Recovery Sony – Sony Vaio Recovery Wizard Redigerat 10 Mars 2011 av woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Om du har en färdigbyggd dator kan du kolla om du har dessa program installerade. Acer – Acer eRecoveryASUS – ASUS Recovery PartitionDell – Dell Factory Image RestoreGateway – Gateway Recovery ManagementHP – HP PC System RecoverySony – Sony Vaio Recovery WizardHar en färdig-byggd... :(Tack för hjälpen iaf. :PJag vet hur man gör när man vill ta bort allt utom win. nu, men inte allt med win :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Har en färdig-byggd... :(Tack för hjälpen iaf. :PJag vet hur man gör när man vill ta bort allt utom win. nu, men inte allt med win :oDu stoppar in skivan med det nya systemet du vill ha och formaterar den, sen installerar det nya operativssystemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Du stoppar in skivan med det nya systemet du vill ha och formaterar den, sen installerar det nya operativssystemet.Men jag har inte skivan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Varför skulle du vilja ta bort allt och windows ifall du inte har en skiva med nytt operativssystem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Varför skulle du vilja ta bort allt och windows ifall du inte har en skiva med nytt operativssystem då?För att ha kul :DNä men jag ska sälja datorn på blocket och om någon har en egen operativsskiva så kanske han vill att jag tar bort det os jag har nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Jaha. Du får lägga in något litet formateringsprogram på ett USB-minne/skiva och sedan boota från den eller sätta hårddisken i en annan dator och formatera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Okej Tack :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.