Gäst Bountyhunter Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag vill bli medlem ska jag skicka poängen till orson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jepp , 50poäng minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag skickar 200p! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Bra B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Nu jäller de bara att fixa lite medlemmar. Ja tror ingen annan klubb har lyckats skaffa så mycke poäng direckt. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Inte jag heller ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) :D B) :) Redigerat 17 Maj 2004 av Red_fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag tängker starta en klubb som ska heta Avatar Klubben! Man snackar om avatarer.Förbättrar.Visar bra avatarer man har gjort.Man får hjälp.Gratis avatarer.PS.Man behöver inte vara särskilt bra,man får vara med iaf. Dom som är med får tillträde till "Zyber" Vill några vara med? jag kan inte göra avatarer men jag vill gärna vara med!kan jag? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Visst Silver! skickar du lite poäng till Orson om du vill vara md i Zyber också ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Undra om han ska köpa den där grejen ida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Det gör han säkert.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 17 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (Silver Star @ 16/05-2004 22:10:17) Jag tängker starta en klubb som ska heta Avatar Klubben! Man snackar om avatarer.Förbättrar.Visar bra avatarer man har gjort.Man får hjälp.Gratis avatarer.PS.Man behöver inte vara särskilt bra,man får vara med iaf. Dom som är med får tillträde till "Zyber" Vill några vara med? jag kan inte göra avatarer men jag vill gärna vara med!kan jag? :unsure: Man behöver inte vara bra på avatarer för vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.