JePPe9 Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Åh jävlar! Har fan aldrig sett något liknande! Helt jävla sjukt! Har haft massa virus som varit sjuka som till exempel Safe Tool och massa annat men aldrig något sådant liknande! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellonen Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Får jag bara fråga hur ni har fått screenshots av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Får jag bara fråga hur ni har fått screenshots av det?Print Screen- Knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellonen Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Men hur får dom bilderna ifrån datorn om filerna är krypterade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 ... vette fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Undrar jag också över. Men aja, hur går det? formaterat allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.