Zendre Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 hachi hachi -trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 (redigerat) Lejonkungen, hoppas fortfarande att Mufasa ska hoppa upp glad som fan och skrika LUUURING Simba! Never gonna happen, R.I.P Mufasa <3 Lipade även till Twilight för jag blev så jävla blasé av att kolla på det urdåliga skådespeleriet, den väldigt dåliga storyn. :( Redigerat 15 Mars 2011 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Pursuit of Happyness Saving Private Ryan Clannad After Story (animeserie, dock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Forrest gump :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Lilo och Stitch 2 och Pay it forward Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 hachi hachi -trailerDu stal det jag tänkte säga.Hade tårar i ögonen ända från att hachis husse dog, fram till slutet.Blir sad-face bara av att tänka på det. =( Grät första gången jag såg green mile också. Green Mile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Titanic och ett antal anime filmer :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 typ någon gammal pokémon när team rockets katt överger dem :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 19 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Grinar ATM Åt faster en jävla action film.. Jag finner den sorglig iallafall... Helt sjukt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Click,sorglig :(Eller hur, det kom så satans oväntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 haha kmr ihåg när jag satt och grinade till click :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Jag måste då säga The Green Mile.This Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.