Poesi Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Det är "Pokémon: The Movie".andra heter ju "Pokémon 2" Brukar kalla första filmen för "pokémon ett" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 (redigerat) Lejonkungen, än idag kan jag inte kolla på när Mufasa dör och Simba kommer alldeles ynklig och grejer, nej fy fan.Konstigt nog grät jag typ aldrig när jag var liten, visst var det sorgligt men jag behövde i alla fall inte kämpa lite för hålla tårarna tillbaka, som jag behövde senaste gång jag såg den för ett par veckor sedan.Vad konstigt. Redigerat 18 Oktober 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 (redigerat) Det är "Pokémon: The Movie".Svensk titel är Pokémon: Mewtwo Slår Tillbaka ? Har VHS på vinden någonstans tror jag. Den innehöll även "Pikachus Semester". @Juice Den andra filmen heter väl Pokémon 2000 ? Redigerat 18 Oktober 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Svensk titel är Pokémon: Mewtwo Slår Tillbaka ? Har VHS på vinden någonstans tror jag. Den innehöll även "Pikachus Semester". @Juice Den andra filmen heter väl Pokémon 2000 ?Fast Mewto Returns är fjärde filmen? Mewto Slår Tillbaka låter som en översättning på det. Men ettan innehåller Pikachus Semester, ja. Är rätt säker på att den andra filmen, den med fåglarna, heter Pokémon 2. (3an handlar om hundarna i andra generationen, sen har jag inte koll på fler) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 http://sv.wikipedia.org/wiki/Pok%C3%A9mon_...m_%C3%A4r_stark "Pokémon 2 - Ensam Är Stark (Pokémon 2: The Power Of One) är en japansk/amerikansk animerad långfilm från 2000, och är uppföljaren till Pokémon Filmen. Filmen brukar också kallas för Pokémon 2000, eftersom den hade premiär strax efter att det nya nya millenniet hade inletts." Jag fick mig en tår i ögat när man var en liten pojkvasker och såg den första Pokémonfilmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 http://sv.wikipedia.org/wiki/Pok%C3%A9mon_...m_%C3%A4r_stark "Pokémon 2 - Ensam Är Stark (Pokémon 2: The Power Of One) är en japansk/amerikansk animerad långfilm från 2000, och är uppföljaren till Pokémon Filmen. Filmen brukar också kallas för Pokémon 2000, eftersom den hade premiär strax efter att det nya nya millenniet hade inletts."Wikipedia är fusk. :(Men ja, Ensam Är Stark heter den ju. Har aldrig hört den kallas för Pokémon 2000, men det kan ju vara för att jag aldrig förr har pratat om pokémonfilmer med någon. Det var en givande diskussion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Antar att jag hade någon special/knasig version av första filmen.. s: Yes, 2an är om de legendariska fåglarna Zaptos, Articuno och Moltres samt Lugia. 3an handlar om Uknown's och en av de legendariska hundarna, Entei. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Fast Mewto Returns är fjärde filmen? Mewto Slår Tillbaka låter som en översättning på det. Men ettan innehåller Pikachus Semester, ja. Är rätt säker på att den andra filmen, den med fåglarna, heter Pokémon 2. (3an handlar om hundarna i andra generationen, sen har jag inte koll på fler)Den första filmen heter Mewtwo Strikes Back om jag inte är helt ute och cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 Titanic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 Den första filmen heter Mewtwo Strikes Back om jag inte är helt ute och cyklar.1. Pokémon: Mewto Slår Tillbaka (Mewto Strikes Back)2. Pokémon 2: Ensam Är Stark (Power Of One)3. Pokémon 3: (nån titel som jag inte vet)4. Pokémon 4: Mewtos Återkomst (Mewto Returns) kan det stämma, måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 1. Pokémon: Mewto Slår Tillbaka (Mewto Strikes Back)2. Pokémon 2: Ensam Är Stark (Power Of One)3. Pokémon 3: (nån titel som jag inte vet)4. Pokémon 4: Mewtos Återkomst (Mewto Returns) kan det stämma, måntro?Irrelevant men, har du någonting emot att kolla wikipedia? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 Irrelevant men, har du någonting emot att kolla wikipedia? :PNä, men då blir det ju inte lika spännande. Tycker det är kul att vi kommit fram till allt detta utan hjälpmedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.