Harold Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 up Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 The Green Mile The Shawshank Redemption Zozo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Dokumentären om späckhuggaren Luna,i slutet när dom sänder radiomedelandet mellan kustbevakningen och en bogserbåt som hade krockat med valen då fällde jag allt en tår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 The Shawshank Redemption The Deer Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 upoch ner :lol:Nä, men Zozo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svesve Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Massa, fast värst var nog Eldflugornas grav :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Massa, fast värst var nog Eldflugornas grav :(Ahaha, jag och min kompis såg den filmen mitt i natten innan vi skulle till ett konvent. Vi var trötta och behövde sova innan konventet så dampade bara på att dom skulle dö nån gång då och annat random xD Ont: Jag venne om jag har gråtit av nån film... Elfen lied kanske om jag kommer ihåg rätt men det är ingen film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svesve Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Vi var trötta och behövde sova innan konventet så dampade bara på att dom skulle dö nån gång då och annat random xDSkallen blir väldigt mysko när den är trött så du är ursäktad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Håller också med som en ovan nämnde, The Green Mile var sorglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Oh, En sak till!!! Till er som inte sett ÄlskaMIG, Kolla på den!!! Den finns på youtube i 6 delar första delen!fan vad bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.