Ryssfemma Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Hoppas på bättre resultat utan någon strul idag ;) Har ändå fuska uppe när jag gör allt annat övrigt vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Nu ska det snart slås, inte så många inne nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Det är tre timmar kvar, det är lungt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Det är tre timmar kvar, det är lungt!Jo, det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Jag är med! Jag hoppas att andra också är med. Säger till min brorsa och syrran (som har fuska men inte postat ett enda inlägg) Men nästa gång tycker jag vi tar på en lördag klockan 1337! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Jag är med! Jag hoppas att andra också är med.Säger till min brorsa och syrran (som har fuska men inte postat ett enda inlägg) Men nästa gång tycker jag vi tar på en lördag klockan 1337!En lördag? Jag hoppas du gör bättre saker än att sitta och dryga framför fuska. (För jag vet att jag inte gör det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 O meh. Det kanske regnar ute! Och jag brukar sitta vid datorn då, då kan man ju bara logga in på fuska medans man är inne på nån annan sida. Och dessutom är fler inne på en lördag. Fatta du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Fler är absolut inte inne på en Lördag. De flesta brukar ju vara ute och ha kul då. Iallafall så är det inte det vi ska diskutera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Är självklart med, har inget bättre för mig! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 5 min kvar och bara 22 medlemmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Verkar vara svårt att locka medlemmarna hit :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Verkar inte som att det blev något rekord. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.