Svampen2 Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 (redigerat) Annonsera på buss stationer xD Redigerat 18 Mars 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Man kanske skulle klottra på väggen i skolan: fuska.se, världens bästa sida! Gå med, på måndag klockan 20:00 försöker vi få rekord i antalet inloggade medlemmar! Hehe, fast det går nog kanske inte. Vi dår väl säga till vännerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Detta förslag togs fram för en herrans massa år sen, röstades ner omgående.Jag var ju ironisk! -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Jag var ju ironisk! -.-Det framgick inte och du behöver ju inte surna till när jag ger dig ett svar : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Det framgick inte och du behöver ju inte surna till när jag ger dig ett svar : )Nä det är för sent jag är sk*tsur nu! :( OnT: Ehm.. aa, rekord är bra att slå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.