FaKeMyDeath Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Nu är det så att jag är lite nyfiken. Skulle vilja att ni plockar ihop den DYRASTE gaming datorn. detta är inte en tävling utan bara för att jag har funderat ett par dar hur dyrt det kan bli. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Onödigt om du inte kommer köpa det :| Ett dator paket kan bli hur dyrt som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 13 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 nej, alltså jag tänkte inte köpa. ville se hur högt det blev... och varför blir jag anmäld för detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 valde de dyraste sakerna man kunde välja :D den började på 48.995kr :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 13 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 haha ganska bra pris då det är en hel del grejer där.. skrivare bla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Onödig tråd. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg