Switch Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Ett Black Ops montage: Och ett minitage: Kommer snart med ett nytt montage :)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tehBannd Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Postar bara min channel istället :) http://www.youtube.com/xbannd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Ett Black Ops montage: Och ett minitage: Kommer snart med ett nytt montage :)!Det där var inget montage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Det där var inget montage.Nähä vad var det då? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Nähä vad var det då? -.-Det var en p12orsomtrordomärbeastläggeruppenvideodärdomquickscoparochtrordomgårmedimachinimanärmachinimabaragarvar-video.Skulle kalla den första videon för ett mini montage, eller minitage som vissa kallar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 (redigerat) Denna gjorde jag idag för man hadde fett tråkigt... Vet inte varför det vart så lågt ljud men. Sen faila man totalt på allt :P Speciellt när jag skulle exporta som avi så tänkte jag inte... Men annars så... Och en som man gjorde med två kompisar xD Bara random shit alltså. Redigerat 21 Mars 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Postar min youtube channel! http://www.youtube.com/user/95alexander95 DeadlyNu*ez är mitt gamertag på 360 om ni undrar varför det står i vissa av mina videos. Här är även ett par personliga favoriter: Allt filmat av mig och redigerat i Vegas och After Effects. Redigerat i Vegas och After Effects. Håller även på att ladda upp en Ken Block gymkhana video (GTA4). Och denna film gjorde jag och ett par polare på skoj också. Tkr att den blev riktigt bra! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Den första var sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Nähä vad var det då? -.-Dåliga klipp editade i Movie Maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 Min kanal: http://www.youtube.com/user/wlktru Har lagt upp några Super Meat Boy klipp typ "walkthrough"-aktiga Bara för skojs skull (började igår) Kika gärna in och klicka på "like"-button ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Sådär nu är jag Lynott's första sub :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Sådär nu är jag Lynott's första sub :)Heh, såg inte det innan jag langade iväg mitt mail till dig B) Någon som vet hur man gör för att få folk att kolla på ens videos utan att behöva samma forum eller dylikt? :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.