FreakyStyley Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Pink Floyd. Begränsat utbud, men i alla fall!http://open.spotify.com/artist/0k17h0D3J5VfsdmQ1iZtE9Väldigt begränsat utbud. :X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Det var en mirror's edge-låt som försvann, alltså från spelet. Den som spelas på slutet, är så förbannad över det :(. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 En sak jag tycker är sjukt med spotify är att dom har snusk låtar med :lol: tillexempel sökte på rullan gå och fick låten direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Dåligt att man inte kan importera flac :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 En sak jag tycker är sjukt med spotify är att dom har snusk låtar med :lol: tillexempel sökte på rullan gå och fick låten direktJag har för mig att det finns nazistmusik också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Jag har för mig att det finns nazistmusik också.Jo, hört några låtar från det. Länkade några i något annat imba också.Finns spotify i tyskland? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Alla Länder som är gröna använder spotify medans dom gråa inte har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 källa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 källa?wikipedia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Hoppas att dem lanserar det i USA snart. Tror att det kommer komma in mer låtar då faktiskt. Sen så förtjänar Spotify att tjäna mer pengar också ;D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Helvete också. Nu kommer man få börja betala om man vill lyssna på mer än 10 timmar/månad. Har inte råd med det :(. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 de står inget sånt när jag lyssnar? har du "Free" eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg