Chipstein Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Hej, sitter här och är fruktansvärt trött på de spel jag har till Ps3. Letar efter något som man kan spela multiplayer på (inte online, vill kunna vara två eller flera i samma rum, på samma konsoll). Finns det några sådana att rekomendera? Gärna rollspel/sci-fi/äventyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilleFh Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Mass effect serien? Inte säker på om det går att köra multiplayer men det är nog ett bra spel för dig om du söker ett rollspel/sci-fi/äventyr spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 29 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 Lost planet 2 har splitscreen och det är ett sci fi adventure action spel :) Det står 2 players bakom iaf. Men har bara spelat det i 20 min men har inte upptäckt någon multiplayer funktion. Men det finns säkert :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 29 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 Ska finnas, Fanns ju multiplayer demo, Både CO-OP Multiplayer (2-4p) och annan Multiplayer (mot varandra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Hej, sitter här och är fruktansvärt trött på de spel jag har till Ps3. Letar efter något som man kan spela multiplayer på (inte online, vill kunna vara två eller flera i samma rum, på samma konsoll). Finns det några sådana att rekomendera? Gärna rollspel/sci-fi/äventyr.Då är Call of Duty Spelen perfecta för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GazToHeavens Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Resident evil 5hgufgheruihbeu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.