wubo Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Hej jag har precis satt in alla kompnenter och allt sånt. Men när jag sedan ska starta datorn, så lyser bara Powerled och alla fläktar startar och sedan dör den. så jag vill verkligen få hjälp med detta så fort som möjligt, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lonnblads Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Hej jag har precis satt in alla kompnenter och allt sånt. Men när jag sedan ska starta datorn, så lyser bara Powerled och alla fläktar startar och sedan dör den. så jag vill verkligen få hjälp med detta så fort som möjligt, Kontrollera att du har satt ditt alla sladdar och kopplat dom rätt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 22 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 haha fyfan vad jag failade xD hade glömt att sätta ditt sladden som går från PSU till CPU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 haha fyfan vad jag failade xD hade glömt att sätta ditt sladden som går från PSU till CPU.Går iofs ingen sladd direkt till CPU. Går däremot en till moderkortet som ger ström åt processor och grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lonnblads Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Yes vad bra jag är som hade rätt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 haha fyfan vad jag failade xD hade glömt att sätta ditt sladden som går från PSU till CPU.Gud vad du e skillad ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Yes vad bra jag är som hade rätt :PHaha genialiskt bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.