0013 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 San Marino=San Marino Montenegro=Podgorica Azerbajan=Baku Georgien=Tibilsi Amrmenien= Jerevan Cypern=Nicosia Kazachstan=Alma Ata Tjeckien=Parg Med Faktsikt Silver Star: Jag skrev före dig och det är Ottawa och inte Toronto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Här är alla Europas länder ifall det behövs.. :mellow: Sverige - Stockholm Finland - Helsingfors Norge - Oslo Danmark - Köpenhamn Island - Reykjavik Tyskland - Berlin Polen - Warszawa Litauen - Vilnius Lettland - Riga Estland - Tallinn Ryssland - Moskva Vitryssland - Minsk Ukraina - Kijev Moldavien - Chisinau Rumänien - Bukarest Bulgarien - Sofia Grekland - Aten Turkiet - Ankara Albanien - Tirana Makedonien - Skopje Jugoslavien - Belgrad Bosnien-Hercegovina - Sarajevo Kroatien - Zagreb Ungern - Budapest Slovenien - Ljubljana Slovakien - Bratislava Österrike - Wien Italien - Rom Vatikanstaten - Vatikanstaten Malta - Valletta Liechtenstein - Vaduz Schweiz - Bern Monaco - Monaco Frankrike - Paris Andorra - Andorra la Vella Spanien - Madrid Portugal - Lissabon Storbritannien - London Irland - Dublin Belgien - Bryssel Luxemburg - Luxembourg Nederländerna - Amsterdam Jugoslavien finns inte längre.Nu heter det Serbien Montenegro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 San Marino=San Marino Montenegro=Podgorica Azerbajan=Baku Georgien=Tibilsi Amrmenien= Jerevan Cypern=Nicosia Kazachstan=Alma Ata Tjeckien=Parg Med Faktsikt Silver Star: Jag skrev före dig och det är Ottawa och inte Toronto tjeckiens huvudstad heter prag inte parg... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 (Silver Star @ 18/05-2004 09:25:08) San Marino=San Marino Montenegro=Podgorica Azerbajan=Baku Georgien=Tibilsi Amrmenien= Jerevan Cypern=Nicosia Kazachstan=Alma Ata Tjeckien=Parg Med Faktsikt Silver Star: Jag skrev före dig och det är Ottawa och inte Toronto tjeckiens huvudstad heter prag inte parg... <_< Tror du inte han menade Prag ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 (PePsodenT @ 18/05-2004 14:54:26) (Silver Star @ 18/05-2004 09:25:08) San Marino=San Marino Montenegro=Podgorica Azerbajan=Baku Georgien=Tibilsi Amrmenien= Jerevan Cypern=Nicosia Kazachstan=Alma Ata Tjeckien=Parg Med Faktsikt Silver Star: Jag skrev före dig och det är Ottawa och inte Toronto tjeckiens huvudstad heter prag inte parg... <_< Tror du inte han menade Prag ? jag vet inte... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Sveriges huvudstad = stockholm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Sveriges huvudstad = stockholm va svårt! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Nej sannerligen inte hahahahah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Nej sannerligen inte hahahahah chatta inte så mkt...å du salz, använde du kartbok när du skrev alla dom där? kunde typ 90% av europas huvudstäder förut, men de va ett ta sen, nu börjar dom försvinna typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Nej, jag kan dem utantill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Inte 100%? det kan jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
brolly Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 asså det här har inte med gamecube att göra... bara en liten unge som vill skryta om att han kan massa länder.hur vet man att han inte har en kartbok vid sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg