360Xbox Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 (redigerat) Måste bara tipsa om ett gratis spel som är en parodi på Call of Duty. Det är "utvecklat" av Epic Games, dom som har gjort Bulletstorm och Gears of War. Spelet är typ 5 minuter långt, så det är gratis att ladda ner. ;) Spelet är tänkt som en reklam för Bulletstorm, om man kollar trailern i slutet av spelet. Tycker det var en riktigt rolig parodi. :D http://www.thedutycalls.com/ Detta är inte någon jävla reklam tråd eller nått sånt skit, så lås helst inte tråden! Tycker att Duty Calls borde förtjäna en tråd! Här är det någon som spelar igenom hela spelet, så om man inte vill ladda ner det kan man se filmen istället. Redigerat 24 Mars 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Va? gratis? Tack FZ för den informationen som jag inte fick.. Ska testa spelet, självklart! :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Hahahaha! Garvade ihjäl mig när jag såg filmen :D Själva spelet i trailern ser inte helt dumt ut heller. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Old is Old... Men fortfarande kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.