Distinction Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Jag tror chassiet är för litet för kortet, 6950 är väll ett ganska långt kort om jag minns rätt.HD6950 är kortare än en 5970, Och chassit skall klara HD 5970. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Har för mig att det va något med om man har intel och ett ati/amd grafik kort kan man få black screen problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Har för mig att det va något med om man har intel och ett ati/amd grafik kort kan man få black screen problem?Haha, ah eller hur och om man nyser samtidigt som man håller för munnen och näsan så sprängs skallen.Förklara gärna vad black screen är? Har aldrig hört om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 28 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 Black screen of death (BSoD eller BISoD) är ett talspråk som andvänds för skärmen, BSoD fel visas i vissa operativsystem efter stöts på en kritisk systemfel som kan orsaka att stänga av för att förebygga skador. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 Black screen of death (BSoD eller BISoD) är ett talspråk som andvänds för skärmen, BSoD fel visas i vissa operativsystem efter stöts på en kritisk systemfel som kan orsaka att stänga av för att förebygga skador. ;)Något sånt ja.Två av mina kompisar har det problemet att skärmen slocknar i typ 5-10 sek då och då. De säger att det är för att de har AMD processor och Nvidia grafikkort eller Intel och ATI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 Har för mig att det va något med om man har intel och ett ati/amd grafik kort kan man få black screen problem?*går och kollar om brorsans dator har black screen*noooope, har aldrig hänt heller, dessutom tror jag du menar blue screen of death (BSOD), det har han inte fått på 4 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 Något sånt ja.Två av mina kompisar har det problemet att skärmen slocknar i typ 5-10 sek då och då. De säger att det är för att de har AMD processor och Nvidia grafikkort eller Intel och ATI.Jag tycker att det låter som ett SBS problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 Skit samma då... Det var va mina kompisar sa men det verkar sällsynt så det får bli så här: Länk Säg till om jag ska ändra något. 750W är till CF i framtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Battlefield 3 ska ju kräva DirectX 11 och det har ej XP stöd för. Det är vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Battlefield 3 ska ju kräva DirectX 11 och det har ej XP stöd för. Det är vad jag vet.Ditt operativsystem och grafikkort måste stödja DX10, alltså exkluderas Windows XP och att feedback ifrån Mac användare inte kommer att prioriteras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 DirectX11, så då kommer inte ens mitt Ati Radeon HD 4650 klara Battlefield 3? Asso jag har bara tänkt att pröva bf3, för jag tänker skaffa de till datorn. Men hur tror ni min dator i sign, kan klara Bf3? BBC2 startar inte ens vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 DirectX11, så då kommer inte ens mitt Ati Radeon HD 4650 klara Battlefield 3? Asso jag har bara tänkt att pröva bf3, för jag tänker skaffa de till datorn. Men hur tror ni min dator i sign, kan klara Bf3? BBC2 startar inte ens vet inte varför.Inte ens? Ditt grafikkort är riktigt uselt, det är två generationer gammalt och var även på den tiden ett lågbudget kort.Självklart måste du köpa ett nytt. HD6850 kan vara något för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.