loponom Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Har du nån speciell taffs metod? Jag brukar ta min tjej på röven men vill gärna komma innanför tröjan :P Nån som har nån bra metod hur jag ska göra för att komma dit? :P ska jag bara gå rätt på eller? :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Tafsa = ta på någon mot deras vilja. Tror inte det är det du är ute efter. Du vill väl att din tjej ska tycka om att du tar på henne? Du är nog ute efter att smeka, även om du kanske klämmer lite. Fortsätt vara snäll så lär du komma in tillslut, puppy-eyes + att be jättesnällt kan väl hjälpa också. Om du bara går rätt på lär din tjej dumpa dig, i värsta fall även ge dig en pungspark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Sömnmedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Sömnmedel.This ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loponom Skrivet 27 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Tafsa = ta på någon mot deras vilja. Tror inte det är det du är ute efter. Du vill väl att din tjej ska tycka om att du tar på henne? Du är nog ute efter att smeka, även om du kanske klämmer lite. Fortsätt vara snäll så lär du komma in tillslut, puppy-eyes + att be jättesnällt kan väl hjälpa också. Om du bara går rätt på lär din tjej dumpa dig, i värsta fall även ge dig en pungspark.asså hon låter mig ta henne på röven men det andra vet jag inte :P men tack iaf, kan testa puppy-eyes :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Kan knappast vara byxmyndig, så som det låter iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Kloroform! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 smäll till henne i bakhuvudet och bind fast henne :) Då kan du tafsa hur mycket som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 1. Bli kåt 2. Smeka 3. Bli ännu kåtare 4. Smek ännu intimare 5. Bli ännu ännu kåtare 6. Smek ännu mycket mer intimare 7 osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.