MW2killer Skrivet 29 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 VAd tycker ni om Homefront, ska man köpa ler inte verkar kul, men udnra om nån av er har testat ? MW2killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Tycker du ska skaffa det absolut! För det verkar faktiskt bättre än BFBC 2 också. Har sett alla trailers och gameplays från E3 och tänkt "OMFG!!! Måste köpa!". Har även också sett lite på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Jag tycker du inte ska köpa det, vänta på Battlefield 3 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Tycker du ska skaffa det absolut! För det verkar faktiskt bättre än BFBC 2 också. Har sett alla trailers och gameplays från E3 och tänkt "OMFG!!! Måste köpa!". Har även också sett lite på youtube.Bättre än BFBC 2? Har du ens spelet BFBC 2?.. Homefront är för tråkigt, gillade inte spelet alls. Till och med på det svåraste i singleplayer så var det för lätt. Köp det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Bättre än BFBC 2? Har du ens spelet BFBC 2?.. Homefront är för tråkigt, gillade inte spelet alls. Till och med på det svåraste i singleplayer så var det för lätt. Köp det inte.BFBC 2 har jag och Homefront är ett bra köp! Men BF 3 är absolut bättre än Homefront men BF 3 kommer ju i höst och palla vänta till hösten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 va kostare kadta det mindre än 500 köp mer inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Ifall man har tålamod så rekommenderar jag Battlefield 3, men ifall man inte har lika mycket tålamod eller är lite rikare (så att ma har råd med kanske båda?) då så säger jag Homefront. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawgz Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Homefront revolutionerar inte FPS-genren alls, men tycker man verkligen om FPS skadar det väl inte att testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.