gamelover2 Skrivet 30 Mars 2011 Rapport Skrivet 30 Mars 2011 Hej!! Jag har en iPhone 4 och har nu 4.3.1, 1, Kan jag nedgradera? Klart jag kan va? ;) 2, Finns det nån bra jailbreak till 4.2.1, tipsa inte bara, varför är den du använde så extra bra?` 3, När man jailbreakat, om jag lyckas faila och få en massa errors, kan jag ta bort jailbreaken och köra normalt? Citera
Gäst Qruzie Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Skrivet 31 Mars 2011 Hej!! Jag har en iPhone 4 och har nu 4.3.1,1, Kan jag nedgradera? Klart jag kan va? ;)2, Finns det nån bra jailbreak till 4.2.1, tipsa inte bara, varför är den du använde så extra bra?`3, När man jailbreakat, om jag lyckas faila och få en massa errors, kan jag ta bort jailbreaken och köra normalt? Om nåt går fel så går den sönder och när du säger att man ska laga den så kommer dom se att du har jailbreakat så... därför kommer dom inte fixa den för det är olagligt!Men att ta bort den tror jag inte jag vet nåt om.. Men man borde Kuna få bort om jailbreaken är som en app.TIPS: JAILBREAKA DEN INTE! Citera
gamelover2 Skrivet 31 Mars 2011 Författare Rapport Skrivet 31 Mars 2011 Om nåt går fel så går den sönder och när du säger att man ska laga den så kommer dom se att du har jailbreakat så... därför kommer dom inte fixa den för det är olagligt!Men att ta bort den tror jag inte jag vet nåt om.. Men man borde Kuna få bort om jailbreaken är som en app.TIPS: JAILBREAKA DEN INTE!Så man kan få tillbaks den till originalläge? Citera
GamesDean Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Skrivet 31 Mars 2011 Hej!! Jag har en iPhone 4 och har nu 4.3.1,1, Kan jag nedgradera? Klart jag kan va? ;)2, Finns det nån bra jailbreak till 4.2.1, tipsa inte bara, varför är den du använde så extra bra?`3, När man jailbreakat, om jag lyckas faila och få en massa errors, kan jag ta bort jailbreaken och köra normalt?1. Nej, inte om du inte sparat shsh.2. Greenpois0n ,enkel, bra.3. Fabriksåterställning fixar biffen. Citera
gamelover2 Skrivet 1 April 2011 Författare Rapport Skrivet 1 April 2011 1. Nej, inte om du inte sparat shsh.2. Greenpois0n ,enkel, bra.3. Fabriksåterställning fixar biffen.Vad e SHSH? :o Citera
Gäst Qruzie Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 Så man kan få tillbaks den till originalläge?när man jailbreakar så KAN ens ipod iphone sönder.Och när dom som ska laga den ser att man har jailbreakat så kommer dom inte laga den för att det är olagligt att jailbreaka. Citera
GamesDean Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 när man jailbreakar så KAN ens ipod iphone sönder.Och när dom som ska laga den ser att man har jailbreakat så kommer dom inte laga den för att det är olagligt att jailbreaka.Men herregud, koppla in ipoden/iphonen och återställ den via itunes om man på något sätt har svårt att förstå guider och lyckas "ta sönder" den. Citera
Touchmagic Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 Men herregud, koppla in ipoden/iphonen och återställ den via itunes om man på något sätt har svårt att förstå guider och lyckas "ta sönder" den.DESSUTOM så är jailbreaking inte olagligt... det är tillåtet men när du jailbreakar så går du med på att du bryter garantin på enheten. Citera
Intense Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 DESSUTOM så är jailbreaking inte olagligt... det är tillåtet men när du jailbreakar så går du med på att du bryter garantin på enheten.Exakt. Att jailbreaka är helt lagligt.Men som sagts tidigare, om den fuckar, återställ den via itunes bara. Citera
Gäst Qruzie Skrivet 2 April 2011 Rapport Skrivet 2 April 2011 DESSUTOM så är jailbreaking inte olagligt... det är tillåtet men när du jailbreakar så går du med på att du bryter garantin på enheten.ok bra att du rättade mig!för att vara helt säker så undrar jag vad jailbreaken gör? Citera
Touchmagic Skrivet 2 April 2011 Rapport Skrivet 2 April 2011 ok bra att du rättade mig!för att vara helt säker så undrar jag vad jailbreaken gör?modifierar programvaran i enheten. Citera
Gäst Qruzie Skrivet 3 April 2011 Rapport Skrivet 3 April 2011 Jag vet att alla spel blir grattis på app store men det borde vara olagligt! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.