Hoppa till innehåll

Jailbreak 4.2.1 Reset.


Rekommendera inlägg

Hej!!

 

Jag har en iPhone 4 och har nu 4.3.1,

1, Kan jag nedgradera? Klart jag kan va? ;)

2, Finns det nån bra jailbreak till 4.2.1, tipsa inte bara, varför är den du använde så extra bra?`

3, När man jailbreakat, om jag lyckas faila och få en massa errors, kan jag ta bort jailbreaken och köra normalt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Qruzie

Hej!!

 

Jag har en iPhone 4 och har nu 4.3.1,

1, Kan jag nedgradera? Klart jag kan va? ;)

2, Finns det nån bra jailbreak till 4.2.1, tipsa inte bara, varför är den du använde så extra bra?`

3, När man jailbreakat, om jag lyckas faila och få en massa errors, kan jag ta bort jailbreaken och köra normalt?

 

Om nåt går fel så går den sönder och när du säger att man ska laga den så kommer dom se att du har jailbreakat så... därför kommer dom inte fixa den för det är olagligt!

Men att ta bort den tror jag inte jag vet nåt om.. Men man borde Kuna få bort om jailbreaken är som en app.

TIPS: JAILBREAKA DEN INTE!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om nåt går fel så går den sönder och när du säger att man ska laga den så kommer dom se att du har jailbreakat så... därför kommer dom inte fixa den för det är olagligt!

Men att ta bort den tror jag inte jag vet nåt om.. Men man borde Kuna få bort om jailbreaken är som en app.

TIPS: JAILBREAKA DEN INTE!

Så man kan få tillbaks den till originalläge?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!!

 

Jag har en iPhone 4 och har nu 4.3.1,

1, Kan jag nedgradera? Klart jag kan va? ;)

2, Finns det nån bra jailbreak till 4.2.1, tipsa inte bara, varför är den du använde så extra bra?`

3, När man jailbreakat, om jag lyckas faila och få en massa errors, kan jag ta bort jailbreaken och köra normalt?

1. Nej, inte om du inte sparat shsh.

2. Greenpois0n ,enkel, bra.

3. Fabriksåterställning fixar biffen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Qruzie

Så man kan få tillbaks den till originalläge?

när man jailbreakar så KAN ens ipod iphone sönder.

Och när dom som ska laga den ser att man har jailbreakat så kommer dom inte laga den för att det är olagligt att jailbreaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när man jailbreakar så KAN ens ipod iphone sönder.

Och när dom som ska laga den ser att man har jailbreakat så kommer dom inte laga den för att det är olagligt att jailbreaka.

Men herregud, koppla in ipoden/iphonen och återställ den via itunes om man på något sätt har svårt att förstå guider och lyckas "ta sönder" den.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men herregud, koppla in ipoden/iphonen och återställ den via itunes om man på något sätt har svårt att förstå guider och lyckas "ta sönder" den.

DESSUTOM så är jailbreaking inte olagligt... det är tillåtet men när du jailbreakar så går du med på att du bryter garantin på enheten.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DESSUTOM så är jailbreaking inte olagligt... det är tillåtet men när du jailbreakar så går du med på att du bryter garantin på enheten.

Exakt. Att jailbreaka är helt lagligt.

Men som sagts tidigare, om den fuckar, återställ den via itunes bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Qruzie

DESSUTOM så är jailbreaking inte olagligt... det är tillåtet men när du jailbreakar så går du med på att du bryter garantin på enheten.

ok bra att du rättade mig!

för att vara helt säker så undrar jag vad jailbreaken gör?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...