Cool2day Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 nintendo kommer med en ny consol den suger tycker jag ni kanske hörde om 3ds inte så illa med det men nu gör dem en 3D consol till tv där du ska ha 3D glasögon på dig det tycker jag är bara drygt snälla komentera den här consolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 oj och jag som tyckte det va jobbigt att gå på bio :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Köp den inte då? Problem solved. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Fan fuska.se måste höja standarden på forumet! Höja ålders gränsen till åtminstone 13 år, ändra strukturen på deras forum samt fixa en "Aktuella ämnen" (likt Heta Ämnen på flashback). OnT: Ja du kan inte skriva vad den heter, hur den ser ut eller nått? Ska man behöva googla för att sen komma till någon artikel eller något om konsollen? Ser ingen vits med denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 (redigerat) Fan fuska.se måste höja standarden på forumet! Höja ålders gränsen till åtminstone 13 år, ändra strukturen på deras forum samt fixa en "Aktuella ämnen" (likt Heta Ämnen på flashback).senaste inläggenaktuella ämnen Men nej, denna konsoll kommer knappast. Om den gör det så vill jag gärna ha en källa på det :)? Redigerat 31 Mars 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Finns något som heter 1 april skämt, enough said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Wtf?! är det april? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 senaste inläggenaktuella ämnenMen nej, denna konsoll kommer knappast. Om den gör det så vill jag gärna ha en källa på det :)?heh, skoj att man kan se alla trådar som är skapade i alla gruppforum ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 senaste inläggenaktuella ämnenSer man på! Borde fortfarande finnas i typ submenyn för forumet, under bannern. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.