burnedBanana Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 (redigerat) vad är den längsta tiden ni har bottat? posta gärna bilder som visar det :) min längsta är 322 timmar. trodde jag skulle bli bannad när jag kom hem från ett badhotell som vi var på i 8 dagar. hade haft på botten några dagar före vi åkte. men glömde på den så när jag kom hem var min dator på och när jag öppnade den så var min skiller där och bottade. har inte blivit resetad elr bannad ennu men är inte förvånad om jag blir det. Redigerat 1 April 2011 av burnedBanana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Holy sh*t! Mitt är typ 12h. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 16 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 1 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 (redigerat) har inte blivid bannad ennu Redigerat 1 April 2011 av burnedBanana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HHAHA Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 vad är den längsta tiden ni har bottat?posta gärna bilder som visar det :)min längsta är 322 timmar. trodde jag skulle bli bannad när jag kom hem från ett badhotell som vi var på i 8 dagar.hade haft på botten några dagar före vi åkte. men glömde på den så när jag kom hem var min dator på och när jag öppnade den så var min skiller där och bottade. har inte blivit resetad elr bannad ennu men är inte förvånad om jag blir det.Wow, datorn måste tagit lite stryk av att användas intensivt i 322h Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Wow, datorn måste tagit lite stryk av att användas intensivt i 322hDet tror jag inte, men hans föräldrar kommer få spader när dom ser elräkningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilleFh Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Fan vad sugen jag blev på att botta lite runescape! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 1 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 (redigerat) haha, elräkningen :P ;: ;: ;: ;: Redigerat 1 April 2011 av burnedBanana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 30 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 0 timmar, gillar att spela legit ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 vad är den längsta tiden ni har bottat?posta gärna bilder som visar det :)min längsta är 322 timmar. trodde jag skulle bli bannad när jag kom hem från ett badhotell som vi var på i 8 dagar.hade haft på botten några dagar före vi åkte. men glömde på den så när jag kom hem var min dator på och när jag öppnade den så var min skiller där och bottade. har inte blivit resetad elr bannad ennu men är inte förvånad om jag blir det.Hur många willows fick du då ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 5 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Hur många willows fick du då ? :)minns inte för jag droppade dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg