Gäst Soffan Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) Är det någon som kan rollspela över intenet. Alltså inte online spel utan att man skriver exe: *Han satt helt tyst på en sten. Vinden blåste omkring i hans hår och han andades in den ljuva vårluften. Solen gick ner borta vid horisonten och han blev lite hängig* Är det några som kan spela sånt så snälla kontakta mig :D EDIT: Inga?? :( Redigerat 16 Maj 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag vet inte men det skulle Va kul att göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (redigerat) Ja då är det ju bara att prova. Redigerat 17 Maj 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag är inte världsbäst men sådär är jag väl. Varför undrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Aldrig gjort det ;) Men skulle vilja testa.. Ska fråga min brorsa nästa gång han spelar hemma. Hoppas han inte livar på torsdag när han ska spela ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Ja brukar göra de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Ska vi fråga ifall vi får göra ett fuska rollspel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Det var en bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag PM:ar admin. Kan ni andra inte också göra det ? Ju fler det blir , ju mer gillar han det hoppas jag :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag vet inte om han gillar att bli överröst av pm som handlar om samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 OK då . *Hoppas* Tror jag får svaret imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Men Fuska.se har väl ingen handling? Alltså om man rollspelar måste man ha handling annars blir det ingeting ju! Det var ju kul att några håller på med rollspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.