DjLudde Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 (redigerat) Tja allihopa! Jag och mina polare har börjat med en ny let's play serie! :D Skulle uppskatta om ni kunde subscriba, gilla eller iaf kolla på filmerna och ge lite konstruktiv kritik ;) Här är let's play spellistan och här är min YouTubeChannel! Jag postar de 2 första parterna här: Part1: Part2: Redigerat 3 April 2011 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Vad filmar du med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 3 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Vad filmar du med?ScreenFlow men det är bara för mac :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Tycker att ditt commentary är så j*vla tråkigt att lyssna på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 3 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Tycker att ditt commentary är så j*vla tråkigt att lyssna på.Tack för tipset! Nu vet jag exakt hur jag ska göra för att dem ska bli bättre! Läs första inlägget igen tard -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Är det ett skämt eller? No offence- men för att skapa en bra "lets play" serie måste man vara karasmatisk och allmänt skön. Det räcker inte med att skrika omogna svordomar, därför stängde jag av efter 33sekunder. Mitt tips skulle vara att sluta innan alla trolls äter upp er. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 3 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Är det ett skämt eller? No offence- men för att skapa en bra "lets play" serie måste man vara karasmatisk och allmänt skön. Det räcker inte med att skrika omogna svordomar, därför stängde jag av efter 33sekunder. Mitt tips skulle vara att sluta innan alla trolls äter upp er.Bra gjort för på 33 sec hinner det hända mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 kan man joina eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 3 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 kan man joina eller??Möjlit...Man blir lite osäker på att fortsätta -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Bra gjort för på 33 sec hinner det hända mycket...Det räcker för att bestämma sig om man ville se eller inte, såg inte mycket längre jag heller. Skönt lagg det är genom hela filmen också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 3 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Det räcker för att bestämma sig om man ville se eller inte, såg inte mycket längre jag heller. Skönt lagg det är genom hela filmen också.Men n00bs!Lagget är i 1 min! Ni är galet keffa kritiker -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Men n00bs!Lagget är i 1 min! Ni är galet keffa kritiker -.-Den är inte underhållande, /thread. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg