GamesDean Skrivet 3 April 2011 Rapport Skrivet 3 April 2011 Laggigt, otroligt tråkigt att höra en massa "Nu blire munknull asså!" "SIMON, GE DIG!" "FUCK" och en massa hånande.
DjLudde Skrivet 3 April 2011 Författare Rapport Skrivet 3 April 2011 (redigerat) Laggigt, otroligt tråkigt att höra en massa "Nu blire munknull asså!" "SIMON, GE DIG!" "FUCK" och en massa hånande.1. Ja sa munknull en gång, ONEJ! filmen e förstörd!2. simon är otroligt jobbig och han kommer inte vara med nå mer...3. alla verkar gnälla på att vi svär?? varför?? :P tycker inte att jag svär särskilt mycket + Jag kan hålla med om att den här va ganska keff nu när jag har sett den xDNågon som inte är jobbig som vill göra Let's Plays? Edit: Hur gammal är du btw när du nickar homer??.... Redigerat 3 April 2011 av DjLudde
Lynott Skrivet 3 April 2011 Rapport Skrivet 3 April 2011 Bra gjort för på 33 sec hinner det hända mycket...Det är du- filmmakaren som skall underhålla oss- publiken, om vi- publiken inte tycker att du- filmmakaren är bra efter 30sekunder så kommer vi- publiken att avbryta din- filmmakarens film. Första intrycket är väldigt viktigt, det är därför du kan höra alla stora youtube kändisar ha en egen "catch-phrase" i början utav deras klipp. RWJ: "Whats happening forum/guys"Seananners: "Helloooo everyone" osv. osv.
DjLudde Skrivet 3 April 2011 Författare Rapport Skrivet 3 April 2011 Det är du- filmmakaren som skall underhålla oss- publiken, om vi- publiken inte tycker att du- filmmakaren är bra efter 30sekunder så kommer vi- publiken att avbryta din- filmmakarens film. Första intrycket är väldigt viktigt, det är därför du kan höra alla stora youtube kändisar ha en egen "catch-phrase" i början utav deras klipp. RWJ: "Whats happening forum/guys"Seananners: "Helloooo everyone" osv. osv.Visst tack för tipps för det är sådana jag vill ha ;) Tycker "Watzup homies!" är skön men den har redan slyfox -.-Ja får komma på nåt och jag ska börja göra solo let's plays eller göra dem med roligare ppls :P
Rekommendera inlägg