ralle97 Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Hej! Jag söker 1-4 st som vill sitta och göra en Minecraft Let's Play med mig.. Kraven är * Du ska ha skype * Ha köpt minecraft *12+ *hellst kunna hosta minecraft serv! Pm:a för snabbast svar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Jag är gärna med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Jag kan vara med men jag tänker inte stå för hosting på något vis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Jag skulle gärna vara med + kan hosta en server +pmar oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Jag skulle gärna vara med+ kan hosta en server+pmar oxå12 + :PPPpPpPPppppPPpP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 4 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 12 + :PPPpPpPPppppPPpP Ludde, Acceptera skype!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 12 + :PPPpPpPPppppPPpPär 13 :PpPpPpPpPpPpPpPpP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 (redigerat) Jag skulle nog kunna tänka mig att vara med, är dock ganska ny till minecraft och kan inte hosta :P Skickar PM med skype adda om det är okej. Redigerat 5 April 2011 av Svampen2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 6 April 2011 Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 (redigerat) är 13 :PpPpPpPpPpPpPpPpPKk men det står p12 bredvid dit namn vilket betyder att du har ljugit om din ålder?? Ludde, Acceptera skype!!!Tror jag har gjort det :P Vad heter du?? Vad det du som skrev "Hej" och jag skrev "Hejdå" ber jag om ursäkt (jag var förbannad av annan anledning) :P Redigerat 6 April 2011 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 Jag kan vara med, om du fortfarande söker. Jag kan också hosta en server om det behövs, behöver bara uppdatera till beta 1.4.01 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheBloxed Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 Jag kan gärna va med jag är 14 Kan hosta server oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 Kk men det står p12 bredvid dit namn vilket betyder att du har ljugit om din ålder??Tror jag har gjort det :P Vad heter du?? Vad det du som skrev "Hej" och jag skrev "Hejdå" ber jag om ursäkt (jag var förbannad av annan anledning) :P hmmmm ok jag är 12 men fyller nu i april, därför säger jag altid 13 :PpPpPpPpPpPpPp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg