Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Vad gör den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 i ditt fall, istället för elite gamer kan du skriva t.ex.. #6 Elite PePsodenT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 i ditt fall, istället för elite gamer kan du skriva t.ex.. #6 Elite PePsodenT Aha, okej. Men kan man ändra till vad som helst kanske 'tomatkrossaren' [ inte för att jag ska det men ändå ] ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Japp det kan man jag hade tagit Silver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag hade tagit Master Hokage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Är det nån som har köpt den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 nä bara moderatorna.. :P och man kan bara använda den en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag ska också snart köpa det men jag bara undrar om man har det hela tiden eller när man går upp en ranking försvinner den då? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag ska också snart köpa det men jag bara undrar om man har det hela tiden eller när man går upp en ranking försvinner den då? :huh: Hoppas inte det... -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Nej hoppas jag me.. Men den frågan har jag klurat på och jag skulle vara glad om någon Admin/Mod kan svara på frågan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 nej.. det gör det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 lite onödigt grej tycker jag! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.