Laserturken Skrivet 7 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 Så nu är du med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 Whitelist plz ;) Ja heter DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 (redigerat) Tycker vi har fått en riktig bra server med roliga spelare på! Redigerat 7 April 2011 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 DjLudde har lagts in Ändrat första inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 staab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 Sätt mig på whitelist! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 Vill bara påpeka att jag är Gandolf. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 (redigerat) Förlåt mig, ändrar genast. Redigerat 8 April 2011 av Laserturken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 Ingame name?Oj glömde att bifoga det :PHeter Ipor22 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 Märkt en till "bugg". DjLudde gör visst så att servern laggar ._. Killingspree har lagts till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Lägg till Maxpower på whitelisten plox, han e en kompis till mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Märkt en till "bugg". DjLudde gör visst så att servern laggar ._. Killingspree har lagts till.Min far satt o tanakde sälskakpsresan boxen om ni undrar varför ja laggade -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg