Nomatic Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 (redigerat) Servern är nere och har varit det ett bra tag. Redigerat 30 September 2011 av Nomatic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frexter Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 Ska ta mig en titt när jag kommer hem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 Skönt med en ny tråd, och jag spelar ibland Nomatic :) Btw griefer beware, kommer komma med full diamond armor och spränga er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Verkar som majoriteten här på fuska inte ens har köpt spelet så känns ganska meningslöst, får leta medspelare på annat håll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Jag kör gärna, det är bara det att jag inte lirar så där superofta längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Om det inte är något lagg så joinar jag gärna, det var så laggigt på den förra du hade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Om det inte är något lagg så joinar jag gärna, det var så laggigt på den förra du hadeVänlig läs första posten, allt du frågade är redan besvarat där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 12 April 2011 Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 Komigen grabbar och flickor, in på servern så det blir lite spelare. Det laggar ingenting (kan bli JÄTTESMÅ rollbacks då och då, men det är oftast bara några sekunders rollback) Jag ska installera några plugin så ni behöver inte oroa er över griefers! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Såhär roligt får man om man är själv på servern. Tycker folk ska dropa in lite oftare ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 16 April 2011 Rapport Dela Skrivet 16 April 2011 Jag joinar gärna :) inte så erfaren dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 16 April 2011 Rapport Dela Skrivet 16 April 2011 Jag joinar gärna :) inte så erfaren dock.Bara gå in, ju fler desto bättre :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 16 April 2011 Rapport Dela Skrivet 16 April 2011 Får man joina? Jag är en n00b på Minecraft fortfarande, hoppas att det inte gör något? ^^' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg