Hoppa till innehåll

Ledare På Läger Särar På Mig Och Min Flickvän


Rekommendera inlägg

Det har ju uppenbarligen gått bra förut, och hittills har vi inte fått reda på varför det inte är okej längre. Så jag tycker absolut inte att det bara är att acceptera det.

Varför inte? Det kanske är en annan slags läger än den förra? Annars är det bara att byta läger?

Synd för er att ni inte kan kyssas eller nått, men borde ni göra innan ni åker på läger? Jag skulle inte tro att man åker på läger för funktionshindrade bara för att träffa varandra och "hålla på" med varandra, annars kan ni göra det hemma.

 

Regler är regler, det var väl ni som valde att åka?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför inte? Det kanske är en annan slags läger än den förra? Annars är det bara att byta läger?

Synd för er att ni inte kan kyssas eller nått, men borde ni göra innan ni åker på läger? Jag skulle inte tro att man åker på läger för funktionshindrade bara för att träffa varandra och "hålla på" med varandra, annars kan ni göra det hemma.

 

Regler är regler, det var väl ni som valde att åka?

Jag har tolkat det som att de bara träffas när de är på det här lägret. Så själva problematiken är att när de väl träffas så får de inte vara med varandra trots att det har varit tillåtet förut. Den nya regeln är någonting som varken trådskaparen eller hans flickvän har varit medvetna om så de kan inte beskyllas för att de valde att åka ändå. Det är snarare lägerledarna som gör fel i och med att de förbjuder någonting som tidigare varit tillåtet utan en vettig anledning (vad vi vet).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag har tolkat det som att de bara träffas när de är på det här lägret. Så själva problematiken är att när de väl träffas så får de inte vara med varandra trots att det har varit tillåtet förut. Den nya regeln är någonting som varken trådskaparen eller hans flickvän har varit medvetna om så de kan inte beskyllas för att de valde att åka ändå. Det är snarare lägerledarna som gör fel i och med att de förbjuder någonting som tidigare varit tillåtet utan en vettig anledning (vad vi vet).

precis det är dom som gör fel. asså hon och jag måste ju få vara med varandra om vi vill. Dock Vet jag tyvärr inte anledningen :(

 

 

Redigerat av CharlesIngvar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Har du frågat?

Nepp Men kanske har en aning nu när jag tänker efter.

 

När jag Hade gjort slut med mitt ex och blivit ihop med tjejen jag nu har så höll dom på att sära på mig och min nuvarande flickvän hela tiden. det var år 2009 då trodde jag liksom bara att dom skulle lägga av sen och att det bara var tillfälligt. Men inte då. dom har tidigare då jag var ihop med mitt ex acepterat att jag och hon höll hand och allt sånt. men varför acepterar dom inte det nu när jag har en ny??

 

ska skriva till läger chefen hade jag tänkt vet dock hur jag ska formulera det hela.

Redigerat av CharlesIngvar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hålla hand och pussas är det klart ni alltid ska få lov att göra!

 

Hångel och sånt kan dock vara lite känsligt och det är ju bättre att sköta privat, så att inte de andra på lägret behöver känna sig olustiga. ;)

 

Men helt klart de får ju inte bestämma över dina relationer. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...