Gäst 3495abc Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 (redigerat) . Redigerat 1 Maj 2016 av 3495abc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Fick hem min eMachines E730G idag :) Det enda problemet jag har är att det står att den inte upptäcker batteriet? Om jag tar ut och sedan sätter in batteriet igen laddar den i ca. 20sek innan det står att inget batteri är anslutet. Hjälp?!?Google? Troligen Batteriet som är kasst, Fick du garanti på datorn(Vilket du borde ha fått) så kan du lämna in den och be om hjälp. Vad jag har läst har vissa löst problemet med en BIOS uppdatering, då det varit någonting lut i bios. [(Dock någonting du behöver tänka på sist)] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 (redigerat) . Redigerat 1 Maj 2016 av 3495abc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Wait... Wtf?Bevis? annars känns det lite fejk faktiskt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 (redigerat) Bevis? annars känns det lite fejk faktiskt :SKänns lite /Troll & Wtf.... Hur fasen går det till? Redigerat 22 April 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.