Hoppa till innehåll

Söker Partner Till Community :)


albinjansson
 Dela

Rekommendera inlägg

Mitt namn är Albin Jansson och bor i Karlskoga.Jag Fyller 18 i november nu i år och går andra första året på IT,Elektronik och naturvetenskap.

Jag gillar att festa loss va med flickvännen och spela spel, åker även skateboard när jag har tid, väldigt mycket läxor och prov nu i skolan så,nätt och jämt kan man säga.

 

Jag söker nu en partner för att starta en ny community inom spelet Counterstrike 1.6 och counterstrike source.

För tillfället behöver jag någon som kan hosta servrar dvs cs servrar och ventrilo servrar och kanske en och annan IRC server.

Så har du en dator som du vet kan stå på, och ett skapligt internet hemma, så skrik till!?

 

Vad jag har kunskaper inom och lite allmänt:

 

Har lirat CS sen jaa.. Jag var 6-7 år då jag började spela 1.5 med min pappa efter det 1,6 och nu source.

Som admin och community ledare vill jag framförallt tillföra servrarna och hemmsidan en bra stämmning.

Jag har även varit admin på andra sidor som vanilla.se och Brutalcs ett kort tag.

jag är även bra på att lösa konflikter mellan olika spelare, när spelare är glada och har trevligt så är det verkligen kul att lira. Jag är online rätt ofta och jag spenderar mellan 7-8 timmar varje dag framför datorn, och jag är framförallt en rättvis och mogen spelare. Mina AMX kunskaper ligger högt, Jag har själv hanterat 5-6 servers på Counter-strike 1.6 och är därför erfaren av commands och jag vet även hur man installerar plugins som HideNseek, deathmatch mm.

Jag vet även hur man installerar mer avancerade mods som psychostats till webbsidor, jag kan även coda egna plugins till både Counter-strike source och 1.6.

Man kan säga att jag har rätt höga kunskaper inom AMX MOD X!

Har även kunskaper inom hemmsidor, gjorde nämligen en hemmsida till mig gammla clan inom spelet Call of duty:black ops, sidan kan ni kolla in på adress:www.Europeanforces.reklam bara för att visa vilka kunskaper jag har inom design osv.

Har även kunskaper inom ftp, mysql mm, vet hur man hanterar en ftp på ett bra och ett stabilt sätt, har haft mina egna ftp servrar.

Jag skulle även kunna tänka mig att hosta servers av alla sorter till communityn om så behövs, har en rätt okej serverdator och en 100/100 lina hemma, har ändå ingenstans att göra av bandbredden.

Övrig infromation:

Skulle vara jäkligt kul att starta en ny och fresh community med någon mogen och glad spelare som har någelunda bra kunskaper inom amxx/design/ftp,

Jag gillar att umgås med snällt och skönt folk på webben.

 

 

Steam information:

 

Konto:balbinbalboa93

 

Steam id: kommer att uppdateras, sitter i skolan och skriver det här inlägget, men som sagt, kommer lägga in det så

snart som möjligt!

 

Är DU intresserad så tveka inte!

Skicka bara iväg ett mail till [email protected] eller så lägger du till mig på steamkontot som står ovan!

 

Övrig information:

 

Om jag missat nått så får ni gärna fråga på, tack på förhand!

Ber även om ursäkt för eventuella stavfel som finns i texten.

 

MVH

Albin jansson AKA Allasomintedansarärvåldtäktsmän

Hare gött :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...