Hoppa till innehåll

Kritik På Band


zkAro
 Dela

Rekommendera inlägg

tja, skulle vilja höra vad ni tycker om vårt könsrockband "GGCS" (ni kommer se vad förkortningen står för i länken sen). Det är inte fullt seriöst men vi kommer att satsa på det som fan.

 

*borttagen, kan anses störande, stötande, sexuellt anspelande eller liknande*

 

hoppas ni tycker de e bra

 

hare gött!

Redigerat av nico
§1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gjorde mitt bästa för att skriva ihop någon längre konstruktiv kritik, men det gick inte så bra.

Inspelningskvalitén försvårade det hela en stor del också.

 

Sen vare ju den lilla biten om texten med.

 

Vill man skriva låtar om sex eller liknande aktiviteter bör man undvika att göra det så omoget.

Annars blir det bara.. ja, omoget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är väl iofs det som brukar karaktärisera könsrock ;p

 

pallar inte lyssna på ert band! men kör på fan

Mjo, men det (lilla) jag har hört av könsrock har i alla fall inte varit så där omoget.

 

Å andra sidan var det inte särskilt moget heller, men ändå. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill man skriva låtar om sex eller liknande aktiviteter bör man undvika att göra det så omoget.

Annars blir det bara.. ja, omoget.

^

 

Hur tänker ni när ni gör en låt som går "Cock in the pussy, pussy in the cock" i 7min?

 

Om ni nu ska spela "könsrock" så använd er fantasi som gör fyndiga rim. Spela inte någon sketen version av One och mumla "cock" i bakgrunden.

 

Kolla Purex

Redigerat av Banish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

^

 

Hur tänker ni när ni gör en låt som går "Cock in the pussy, pussy in the cock" i 7min?

 

Om ni nu ska spela "könsrock" så använd er fantasi som gör fyndiga rim. Spela inte någon sketen version av One och mumla "cock" i bakgrunden.

 

Kolla Purex

kan bara säga att cock in the pussy är ett intro som ska vara skrattretande dåligt till skivan vi håller på att spela in. lyssna hellre på dix då den är väldigt bra, lyssna särskilt på texten p, du hört vad vi sjunger
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...