Hoppa till innehåll

Ips Driver Error

woody

Rekommendera inlägg

Kommer upp för mig hela tiden när jag besöker forumet. Är det några fler som har samma problem som jag har? Jag skrev ett jättelångt inlägg bokstavsbarnets (3FSJKG...) Sex N' Kärlek gruppforum och precis när jag skulle posta inlägget så får jag upp IPS Driver Error. En timme förlorad, fick skriva allt igen. Hoppas att admin fixar det här felet så fort som möjligt. PS: Det här är den tredje gången jag försöker posta den här tråden, får felmeddelandet hela tiden. Tur har jag hela det här inlägget i Ctrl+C.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här hör egentligen inte till ämnet men jag tycker att det är onödigt att gör en ny tråd och hittar inte informationen någonstans:

Hur kommer man till den lista där man ser vad alla inloggade användare gör?

Om man går till min profil ser man det här, jag vill se en tabell på vad alla gör på samma sida.

Senast här: Idag, 18:35:29

Läser forumets huvudsida

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst KawaiiNekoFTW

Det här hör egentligen inte till ämnet men jag tycker att det är onödigt att gör en ny tråd och hittar inte informationen någonstans:

Hur kommer man till den lista där man ser vad alla inloggade användare gör?

Om man går till min profil ser man det här, jag vill se en tabell på vad alla gör på samma sida.

Senast här: Idag, 18:35:29

Läser forumets huvudsida

Du klickar på "senaste klick"

http://www.fuska.se/forum/index.php?act=On...;sort_key=click

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

13.03-13.10 var det problem igen enligt loggarna. Kommer att undersöka det imorgon kväll/natt lite närmare, har nu gjort lite förbättringar för att minska risken att felet skall uppstå till dess. Det har att göra med att databasen inte mår helt bra iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...