Vanza Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Hej jag undrar hur man gör för att sluta vara medlem på den här sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Logga ut och logga aldrig in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Du har ju bara skrivit ett inlägg så varför vill du ta bort din medlem? Som lolkfezt skrev, logga ut och logga aldrig in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Du har ju bara skrivit ett inlägg så varför vill du ta bort din medlem? Som lolkfezt skrev, logga ut och logga aldrig in igen.ja eller hur du har ju bara gjort ett innlägg!Men om du vill veta så maila [email protected] om du vill avsluta ditt medlemskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Tror inte admin tar bort medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 (redigerat) Tror inte admin tar bort medlemmar.Det gör han visst, han tog bort min förra användare som jag registrerade 2004. Maila eller skicka ett PM till honom. Redigerat 21 April 2011 av woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Han tar nog bort dem, men han rensar väl inte dagarna ut och in på att leta och ta bort inaktiva medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.