Touchmagic Skrivet 21 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 1500, KANSKE kan gå upp till 2000 det ska dessutom passa i min Dell XPS 420, finns inte så mycket plats eftersom processorkylaren är ENORM... det är inte min dator men den är likadan. fast på bilden ser det ut som att det passar med ett ganska maffigt grafikkort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Ta en bild på datorn då, så vi ser ifall den får plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 22 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 någon?Försök förstå att vi måste veta hur det ser ut i din dator @_@... Ser det bara ut såhär? Eller typ så här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 25 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 är det ingen som har märkt att jag postat en bild längst upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 MEN ÄR DU SERIÖS!? Du skriver ju för ihelvete att det inte är din dator. Sedan skriver du att det på just den bilden så ser det ut som att det får plats med ett ganska maffigt grafikkort. Whatever, öppna datorn och ta en bild? Hur svårt är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.